ei paljon innostais ajatus ulos lähtemisestä...vaikka ehkä pitäisikin siellä käydä.. tekisi mieli jotain hyvää kahvin kanssa, anoppi oli tehnyt lettuja, se kertoi puhelimessa kun kuopus soitti sinne ja kiitti ilmapallosta ja jäätelöstä minkä he toivat kauppareissultaan.. Vähän se ajatus letuista houkuttaisi, mutta mä en tajua miksi ihmeessä mun tekemät letut ovat muovisia rasvapintaisia lätysköitä, ei sellaisia pitsisiä hienoja, niinkuin anopin tekemät.

Esikko taas reissussa, viikonloppukylässä serkkujensa luona espoossa, meinaavat mennä sunnuntaina virpomaan.. Mäkin muistin varautua tuohon huomiseen päivään, jos nyt täällä joku erehtyisi pimmottamaan ovikelloa pajunkissapuskansa kera.. Ostettiin vähän suklaapupuja ja tipuja.. saavat pikkunoidat palkkansa...

Hittolainen, miks tänään pitääkin olla noin surkea ilma, en jaksais lähteä kävelemään kauppaan tossa vesisateessa..ja muutenkin toi ilma tympäsee.. kaikki asiat tympäsee tänään..ihan kaikki.. voisikin kaivautua sänkyyn peittojen alle ja herätä sitten taas parempana päivänä, mutta kun ei.. On nämä velvollisuudet hoidettavana.. Nälkäkin olis, kuopus söi jo ruokansa.. ja mies...Sekin tosi fiksuna laittoi vain itselleen ruokaa tossa aikasemmin ja nyt kun mä valitin nälkääni se sanoi mulle että tee asialle jotain..

Ei se ajatellut yhtään sitä, että mä olen se joka ylipäätänsä tässä perheessä aina valmistaa ruuat kaikille, en mä koskaan laita vaan pelkästään itselleni ruokaa niinkuin tuo..kiittämätön ryökäle..Eilenkin olin illaksi valmistanut herkulliset pihvit salaatin ja perunoiden kera, kun hän tuli kotiin.. mut nyt se sitten ruikuttaa siitä kun satuin mainitsemaan että mulla on nälkä, eikä mulle nyt sattumalta vaan maistu mikään purkista kattilassa lämmitetty hernekeitto.. kuka sellasta syö? en mä ainakaan..

mulle ei ylipäätään tule koskaan mieleenkään tehdä vain itselleni ruokaa, ajattelematta sitä, että voisi muiltakin kysäistä mitä syötäisiin.. nyt se varmaan odottaa, että paistan noi patapaistiin tarkoitetut lihat ja keitän perunoita.. mut en kyllä jaksa.. Tää on niin takapajula, ettei täällä ole edes kotiinkuljetusta pizzoille..muuten olisin tilannut..heti..

Oikeasti mun mies on aivan ihana, huomaavainen ja maailman paras..mut tänään kyllä ottaa päähän vähintäänkin kaikki asiat. siitä siis iso PAH.

1238854741_img-d41d8cd98f00b204e9800998e