..voi todellakin aiheuttaa eripuraa pariskunnan välillä ja saavat siinä osansa lapsetkin. Olen tähän hetkeen mennessä kääntänyt lähes koko talomme ylösalaisin, eikä kyseistä kapulaa löydy sitten mistään!!! Sinällään huvittavaa tässä on se, että mä olen ainoa kuka enää on täällä edes hereillä. Onneksi meillä on sekä alakerrassa että yläkerrassa samanlaiset kaukosäätimet, kiitos siitä oivalle valinnalle, lautasantennikodille ja canal digitalille. Mä olin jopa niin vainoharhaisen varma sellaisesta asiasta, että tämä olisi selkeesti sopinut joukkoon "mieheni jäynät minulle hahaa jemmataan kapula jonnekin", itseasiassa mä tutkin jopa sen duunilaukunkin, huvittavaa eikö.. Kävin läpi myös perinteiset jääkaappi, pakastin, roskakaappi jutut, mutta kapulasta ei näy jälkeäkään. Mieskin tuolla sängyssä varmasti hiljaisuudesta päätellen miettii, että mitä hittoa mä sitä kaukosäädintä enää tähänaikaan yöstä etsin, varsinkin kun sain tilalle toisen samanlaisen yläkerran esikon huoneesta. Mutta minuapa raivostuttaa asiat tai tavarat jotka jäävät kadoksiin ja joita en heti samantien etsimällä löydä jostain kummallisesta paikasta..Grrrr kiehuttaa ja murisuttaa, mutta pakko oli nyt luovuttaa ja jättää etsintäpartioiden kokoaminen huomisaamuksi.

Saa muuten nähdä, joudunko kaivamaan aikaisemmin tänään piharoskikseen viemäni roskapussin takaisin sieltä pihalta, kas kun jotenkin alkaa epäilyttämään, että meistä joku (MUTTA EN SIIS MINÄ) on sen epähuomiossa roskapussiin tyrkännyt. Aikaisemman illan kruunasi se, että kuopus neljäveejarisat sai hillittömän raivarikohtauksen suihkuun lähtemisestä, koska hänellä oli ilmestynyt haava sormeen, haava jonka juuri ja juuri huomasin, kun oikein läheltä katsoin. No fiksuna äitinä tietenkin laitoin hienon laastarin haavan päälle ja ilmoitin kuopukselle, että nyt hän voi huoletta mennä suihkuun isin kanssa, koska nyt isikään ei voi olla huomaamatta sitä haavaista sormea jossa oli nyt siis laastari. Jotenkin sitten kuitenkin kävi vielä niin, että kun jo aiemmin suihkuun mennyt esikkomme pyrähti suihkusta yläkertaan niin samalla ovenavauksella kuopus ja isi lähtivät kohti suihkua ja alakertaan, mies palasikin heti takaisin ja kyseli pyyhettään, joka sillä -Hohhoijaa hajamielinen mieheni- oli edelleen lanteilla. TÄSSÄ VÄLISSÄ rakas pieni kuopuksemme törmäsi takaisin yläkertaan itkien ja jos ei sitten se sormiparka kastuneena, niin nyt ainakin suihkuhuoneessa kaatuneena ENTISTÄKIN hysteerisempänä ja kovaäänisempänä..

Pikkuinen kaatui siis siellä suihkussa, kun kerkesi sinne ilman isin valvontaa livahtaa, joka etsi siis pyyhettään, joka ei ollutkaan kadoksissa..niin, kuopus kertoi, että hän kaatui, kun hän yritti pissiä viemäriin jonka seurauksena hän sitten liukastui. Onneksi ei sattunut mitään vakavampaa, vaikka pää saikin aimo kolauksen ja itsetunto vielä isomman.

No kaikki siis turvallisesti omissa sängyissään paitsi minä..loukattu ylpeyteni ei millään voisi luovuttaa kapulan etsintää huomiselle..mutta kait se on pakko suunnata kohta sänkyyn, kesäisestä yöstä huolimatta.

Hyvää yötäPusu