No höööh, mä en ala. Kerkesin jo rakentaa ja ostaa unelmissani kaikennäköistä hyödyllistä ja vähemmän hyödyllistä.. Ihminen on kummallinen, tässä tapauksessa niin toivon, että se 7 miljoonaa on jakautunut jonkun lottoporukan kesken, omalle kohdalle osuessa sen tietenkin toivoisi saavansa kokonaan itselleen. Mä jo olin tilaamassa yksityislentokonekuljetusta haitiin.. Olisin vienyt rahashekin sinne itse paikan päälle. Jostain syystä mä en luota punaisen ristin keräyksiin lainkaan enää.. enkä näihin muihinkaan kotimaisiin ns.hyvää tarkoittaviin instituutioihin. Ei niistä rahoista kuitenkaan päädy kuin murunen sinne avustuskohteeseen, suurin osa menee seminaariristeilyihin ja kelohonkamökkeihin lapissa sekä tietenkin korkoa kasvamaan spr:n tileillä ja osakkeisiin. Pikkasen olen kyyninen tämän asian suhteen, mutta niin se vaan on luottamus mennyt suomen korruptoitumattomuuteen..Nähtiinhän se jo vaalirahasotkujen myötä..